ای یاد تو ام مونس...

بعدش اینکه :

تو هستی هنوز،من تو را دارم و میدانم نه از میان کلمه ها پیدا کردمت که حالا نگران

به هم خوردن حروف باشم و بی معنی بودن مفاهیم و نه از میان صداها که آهنگ ها

و ریتمها خوابم را آشفته کنند.

تو تا همیشه ی دنیا با آن نگاه آرام و صورتی،با آن لبخندی که هرگز -بما هو هرگز!!! -

دریغش نکردی از من و آغوشی که هیچوقت حتی حالا که آفتابمان یکی نیست کم

نیاورده ام بودنش را،هستی و من قدر این یکی را حالا لااقل خوب میدانم.

گفته بودم برایت،یک وقتهایی کم میاورم برای دوستت دارم گفتن محدثه جان

بعد ترش هم اینکه:

گاهی فکر میکنم مرگ یک جایی ایستاده،مثلا همین دور و بر،هی ساعتش را

نگاه میکند هی سرک میکشد این اطراف،هی چشمک میزند که یعنی هنوز

نوبتت نیست و میتوانی خودت را هم بالا بیاوری چه برسد به صفرا و...

بعد تر بعدش هم اینکه:

پی نوشت امروزمان همه اش میشود بوس اوریجینال ولا غیر 

 

ps:

هشتمن؛همینه که هست...

 

نظرات 6 + ارسال نظر
گستاخ سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ http://gostakhi.blogsky.com

جالب است ! کمی گنگ بود و فکر کنم خصوصی ! مخاطب خصوصداشت که لذتش رو برد

همسایه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ http://manbito.blogsky.com

بوس دیجیتال
نگاه صورتی
ترکیبات جدیدین بهت تبریک میگم
محمد

سلام نمی کند سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.promete28.blogfa.com

بانو به سلامت قدم نو هنوز نرسیده هم مبارک....دادگاه که چه عرض کنم هر جا خواستی می یام...بی سلام وبا دعوا حالشون رو می گیرمو مبرا میکنمت از هرچی نمی دونم بد....
بوس دیجیتال هزار تا....

محدثه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام
خوب دیگه من هیچی نمی تونم بگم
مثه همیشه فکر می کنم اگه به روش خودم عمل کنم بهتره همون هیچی...
ولی این بوس از راه دور و فکر کنم یکمی یاد گرفتم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

بی. چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ

[گل]

محدثه چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام
نه یه کسایی هستن این وسط که خواننده فقط تو ان درست و من اصلن دوست ندارم که خواننده منم باشن
پس یه لطفی کن و برش دار
البته شرمنده ها ولی من فکر می کنم اینجوری بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد