"من در صدف تنها

 با قطره ای باران

 پیوسته می آمیختم پندار مروارید بودن را

 غافل که خموشانه میخشکد

  پشت دیوار دلم

  دریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا   "

 

ps:

تو را من چشم در راهم...

نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://miracle.blogsky.com

من دریا را به خاطر وسعتش دوست ندارم...بلکه به خاطر امواجش دوست دارم که نشان از زنده بودنش است..

تائوروس جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ب.ظ http://sidewalk.persianblog.ir

سلام. خوبی؟ چه خبرا؟!
من کم پیدام ، خودم اینو اساسی قبول دارم. ولی شما هم یادی ازم نمی کنیین:(
خوشحال می شم دوباره حضورت رو در وبلاگم حس کنم.

[ بدون نام ] شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ق.ظ

kheili chiza has eine moj mikoobe modam behet,divoone mishi ,ama nemidooni dare az biroon mizane ya az too...modimo hanuzam ghobare chehreye jan mishavad ...bikhiale in pendar darya,nafas kam miare harja darya ya sadaf age omid nabashe.......hatta dashtane khiale morvarid shodan delgarm konandas,eltemase doa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد