و دو شب نخوابیدم
ر روی ماهتو دیدم
"
من این بی خوابی های شبانه را حتی به بهانه ی ترس،حتی بخاطر زل  

زدن به گوشی لعنتی شاید که حرفی/اسمی ... دوست دارم اگر آخرش  

به دیدنت می رسد.  

گیرم دو خط موازی هرگز هم آغوشی توی نارنجستان را ندانند یعنی چه.

گیرم یادت نباشد آدم زیر باران های استوایی هم می شود عاشقی کند  

بی دغدغه،اگر کم نیارد مدام یک پیچش امن را دور بی قراریهای مداومش، 

بارانِ آنجا که آخر دنیاست و آخر دنیا یعنی تمام شدن همه  این اضطرابها  

و نداشتن ها و بغض فرو خوردن ها و فرو ریختن ها که جای خود دارد. 

چشمی باید بپاید و بخواهد آمدن را ، 

گیرم انجماد این بی انتهای لعنتی،خیال آرام را دزدیده باشد از روزهات. 

نظرات 10 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ب.ظ http://azad313blogfa.com

سلام!.....از درس و دانشگاه چه خبر؟....خوب هستید شما؟..

سلام نمی کنه سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ

من کلی خوشحالم که تو همین نزدیکی هستی ...وقت نمی کنم بانو برای دیدنت...ببخش....

پاپیروس سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ

دختر خوب چند روز پیش که زنگ زدی من صداتو نداشتم
هی فوت کردم و هی الو گفتم شاید حرفی بزنی و هی داد زدم فاطمهههههههههههههه نبودی که جواب بدی چرا؟
بعدش که زنگ زدم یه دفعه قطع کردی و دیگه نشد بازم تماس برقرار بشه
دو تا اسم ام اس هم زدم جوابی نداشتم ازت
اصلاً نمی دونم چرا این جوری شد
یعنی چی اون وقت؟
زنگ خونه ی مردم رو می زنی و در می ری دختر جان؟ :)

شبنم خانوم خانوما دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ق.ظ http://shabinik.blogfa.com

بسیار زیبا بود . خیلی زیاد .

سبک وزن سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ق.ظ http://sabokvazn.persianblog.ir

کجایی تو دختر؟ حالا من بی معرفتم تو چی همشهری بابام؟

مصطفی توفیقی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.akharin30gar.blogfa.com

وقتی در کوپه ای نشسته ای و زبان دیگران را نمی فهمی
و دیگران هم
این یعنی تنهایی

از مشهد تا تبریز ٢٤ ساعت راه است
و من در این ٢٤ ساعت
به تو فکر می کنم
به تو
و به حمیدرضا

چرا یک زندانی نمی تواند معشوقه اش را بغل کند ؟

چرا در بیانیه ی هیچ حزبی
حرفی از آزادی « دوست داشتن » نیست ؟

زندان
زندان
زندان
زندان کوپه ی قطاریست که به تبریز می رود ...

٭ ٭ ٭

در جدیدترین بروز رسانی های « آخرین سیگار » می خوانید :
1 – منتشر شد : مرثیه ای برای گنجشک ها
2 – دو ترم محرومیت از تحصیل برای مصطفی توفیقی
3 - پاسخ « مصطفی توفیقی » به دعوت « استاد ایرج جنتی عطایی »
4 – پاسخ مسئول دفتر شعر حوزه ی هنری خراسان به مقاله ی « همه ی نروداهای سرزمین من »
5 - دستگیری سه تن از اعضای اصلی کانون نشریات مقاومت مدنی و نویسندگان هیات تحریریه ی جدید نشریه ی بامداد
6 - انتشار مجموعه ای از کتابهای ممنوع الانتشار فارسی ( تالیف و ترجمه ) با همکاری کانون ایرانیان آزادی خواه استکهلم
7 - شاعران خیابان چهل و هشتم - نقدی مفصل بر شعر امروز
8 - و ...

٭ ٭ ٭

به همراه چندین شعر و خبر و بخش هایی از داستان ها و مقالات ...

یک نقطه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ب.ظ http://a-point.blogfa.com

. . .
بازگشت
. . .
یک نقطه به روز شد
. . .
یا حق

رامین پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام وبلاگ زیبایی داری
به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره
اگه برای تبادل لینک یا لوگو حاضری
منو به نام
ورود دخترا اکیدا ممنوع! لینک کن
بعد خبرم کن با چه اسمی لینکت کنم


میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟
آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی:
http://www.oxinads.com/?a=22415

محدثه دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام
خوبه اینجا نظرم به زور می شه داد
مخصوصا با این یکی دیگه!!
خواهش می کنم من که توضیح نمی خوام
ممنون

سارا چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ب.ظ http://swampland.blogsky.com/

این بی خوابی های شبانه به بهانه ی ترس زیباست..
دوست داشتن زیبا تر ..

نوشته هاتون خیلی قشنگه ..خوشحال می شم به وبلاگ نویای منم سر بزنید..

سارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد