تو زندگی که پاز شده آدمها هم میوت میشن لابد!

پ ن.

دلمان برایتان تنگ میشود استاد...

نظرات 3 + ارسال نظر
سلطان پنگوئن سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام...

چیطوری؟

آره خب.... !!!! شاید!

:دی

فعلا.....................................

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ب.ظ

وقتی تو نیستی نه هست های ما چونانکه بایدند نباید باد
مثل همیشه آخر حرفم و حرف آخرم را با بغض می خوانم
عمریست لبخند های لاغر خود را در دل ذخیره می کنم.. باشد برای روز مبادا...
اما در صفحه های تقویم روزی به نام روز مبادا نیست
آن روز هر چه باشد روزی شبیه دیروز، روزی شبیه فردا، روزی درست مثل همین روزهای ما خواهد بود..
اما کسی چه می داند، شاید امروز نیز روز مبادا باشد
وقتی تو نیستی نه هست های ما چونانکه بایدند نباید باد... هر روزبی تو روز مباداست...
آیینه ها در چشم های ما چه جاذبه ای دارد؟!! آیینه هایی که در حسرت دیدارند..
دیدارها از پشت هفت دیوار... دیوارهای صاف، دیوارهای شیشه ای شفاف.. دیوارهای من.. دیوارهای تو، دیوارهای فاصله بسیارند...
آه دیوارهای تو همه آیینه اند، آیینه های من همه دیوارند
*رحلت استاد دلسوز و عزیز سید علی اکبررزمی را تسلیت می گویم . خدای قادر و قدیم او و ما را به حق این ایام عزیز با جدش و آل جدش محشور گرداند. انشاءلله*

سارا دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ق.ظ http://swampland.blogsky.com/

تو زندگی که پاز شده ..
کجایی..به دنبلت گشته بودم..نبودی..
برای خودم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد