مرگ البته رایج ترین واقعه هاست

عظیم ترین و آخرین

 

ps:

۱.اصولا آدم وقتی دیشبش رسما تا پای "بلند بگو لا اله الا الله" پیش رفته باشه

و خیال کرده باشه اگه الان بمیره چه مرگ ناقص بی شکوه و چه زندگی ناقص تر

و الکن تری رو از سر گذرونده و بعد تنها چیزی که یادش اومده باشه نبوسیدن روی

ماه بعضی ها -دو نقطه دی گنده به انضمام مقادیر معتنابهی ستاره و x- باشه،

لابد امروز اولین چیزی که بعد ۱۲ ساعت جهنمی میاد به زبونش همون جمله ی

بالاییست.هنوزم حالم خوب نیست و ماما نمیدونه از جام بلند شدم و دارم

این خزعبلاتو میگم ولی انگاری باید بنویسمشون که اگه امروز دوباره هوس

سرک کشیدن به یه ریزه دور تر از این دور و بر به سرم زد ملت با خبر بشن که

این بلاگ به ۱سال نرسیده کرکره اش به علت مرگ در عنفوان جوانی نویسنده 

روان شاد روشن ضمیر جنت مکان خلد آشیان پایین کشیده شد.

و من الله توفیق

 

۲.سرگیجه ی لعنتیم دوباره شروع شد

دیگه نمیتونم بشینم اینجا

و من الله توفیق اگین 

 

پس پی نوشت:

بعضیا اصولا کور اینا خونده ان اگه خیال کردن شخص شخیص ما تا تلافی بعضی

چیزا رو من جمله مثلا دو دره کردن بعضیای دیگه در نیاوردیم سرشون خدمت

تقاضا های مکررجناب عزراییل علیه الرحمه پاسخ مثبت افاضه میفرماییم.

"دو نقطه دی گنده تر"

رحمه الله من یقرا...

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ئه‌سرین شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ

ببین ما واسه تولدت حساب باز کردیم ها! حساب جمع و تفریق وانتگرال و اینا. اقلا تا اون موقع دووم بیار آفرین

رضا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:16 ب.ظ

... تو هم سرگیجه داری؟ چه اتفاق جالبی.......

سما شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.all-elone.blogsky.com/

سلام
چی شده خانوم؟
یحتمل خستگی سفر و دلتنگی دوستان یعنی امیدوارم اینطور باشه
هوای خودتونو بیشتر داشته باشین

wc یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ق.ظ

زنده موندی دیگه
اینطور به نظر میاد
خدار شکر

پاپیروس یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ http://papiroos.wordpress.com

خوبی دختر جان؟
بلا به دور
چی شده؟
این جوری می خوای جولای این همه راه رو ژاشی بری ولایت غریب!
به به!
یه سفر این جوری سر گیجه بیاری دیگه هیچی

برات فاتحه بفرستیم یعنی؟ :)
اجرکم عندا...
و من ا... توفیق باشه دیگه؟ :)

واسه خاطر بابالنگ دراز هم که شده حالا از این خوابا دیگه نبین و نمیر فعلاْ
بعداْ هر خوابی خواستی ببین (هاهاها)

سبز سکوت دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ب.ظ http://sabzesokoot.blogfa.com

با اجازه قورباغه ها من لینکتون کردم!
چرا فقط یه بار می شه تو هر بخش واسه شما نظر داد؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد