آدم ها از قالب فونت و صدا که بیرون میان

نفس های به شماره افتادشونو وقت بالا رفتن از سر بالایی های تند که میشنوی

قهقهه زدن هاشون وقت دیوونه بازی هات که میبینی

نگرانی رو که تو چشاشون،وقت راه رفتن رو نرده ها و شکلک در آوردن برای شهری که 

زیر پات داره نفس میکشه،میخونی

مهربونیشونو وقت خستگیت و اشتیاقشونو برای واگویه های تنهاییت که میبینی

عطر میرزا قاسمیشون که مستت میکنه

صورت ماه دوست داشتنیشونو که نیگا میکنی و تو نگرانیشون واسه گم شدن چاقوی

عزیز و محترمشون!!!که سهیم میشی

طعم بوسه های بی دغدغه و مهربونشونو که با همه ی وجود میچشی

یادت میاد ؛

زندگی با همه ی دلتنگی هاش قشنگترین اتفاقیست که خدا به تو هدیه داد

 

ps:

۱.جای همه تون خیلی خالی بود،جای تو عسل فاطمه از همه خالی تر 

۲.من از الان میز رزرو میکنم برای تولدم با ۱۵ تا صندلی اضافی p:

۳.دوستون دارم همه تونو...باور کنید یا نه این لبخند های به پهنای صورتو مدیون

بودن بی دریغ خیلی از شما هستم

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ئه سرین دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ب.ظ

تو مگه تا دیروز تهران بودی؟؟؟؟؟؟؟
تو که گفتی تا پنجشنبه شب که!
حالا چه قهری راه انداخته بچه:)) خب اخه نمی شد نمی رفتم میومدن نه تنها تورو کتک می زدن بلکه منو هم می کشتن!
حالا تولدت کی هست؟ میای تهران؟ ۱۵ نفرررررررر؟ ایول
قربون شکلت فقطهماهنگی لازم را مبذول بفرمایید ییهو دیدی اینبار تهران نیستما رفتم ولایت!دونقطه دی




ئه سرین دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ

واقعا که!
من باید شاکی باشم یا تو ؟ تو که گفتی پنجشنبه!
بعدم گفتمزنگ نزنم دلش نسوزه طفلی والا که می خواستم دیرتر بزنگولم
حالا باز خوبه که خوش گذشته
نمایشگاه کتاب نمیای؟:))

رضا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:18 ب.ظ http://azad313blogfa.com

....خوش آمدی...

فاطمه دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:39 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
همیشه به سفر خانووووووووووم
خوش باشی.

ئه سرین سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ

درازاش منم با اون ئه‌سرین کلی غیبتتو کردیم این به اون در! یاح یاح یاح

محدثه سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام خانوم
خوش گذشت؟
می دونم که این چند روز حسابی سرت شلوغ بوده حتمن و کلی ...

پاپیروس پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ق.ظ http://papiroos.wordpress.com

چه خبره دختر؟
یه دفعه پا شدی رفتی تهران کل ایران فهمیدن :)

چه ندید بدید D:

حالا یه سری هم بیا مملکت مادری ما
خوش می گذره (از همون دو نقطه دیهای گنده ی خودت)
شرط می بندم از سرزمین مادری من بیشتر از تهران رفتن خوشت بیاد

خدا رو چه دیدی
شاید عاشق سرزمین مادریمان هم شدی :)

منتظر شرفیابی شما خواهیم بود
حالا هر فصل و ماه نارنجی که باشد :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد