ای دی اس الم پریده.فعلا درگیر یه دعوای فلسفی شدم با این شرکته،

میگه ده گیگ دانلود کردی،میگم پدر آمرزیده سیستمی که من معمولا باهاش

کانکت میشم هاردش سی گیگ بیشتر نیست و اونم تا خرخره ش پره

خلاصه که هستیم همین دوروبر.میاییم،سر میزنیم به همه،

ولی با این دایل آپ مسخره آدم نه کامنتش میاد نه آپ کردنش

حالا اگه احیانا کسی راهی بلده به جز لگد و مشت برا اثبات حقانیت

دعوی ما،خانومی/آقایی کنه و مارو مستفیض کنه از اطلاعاتش

آخه سوات ما دیگه قد نمیده به این جور حرفها  

تازه شم خوب دوستون دارم دیگه،مگه چیه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ئه سرین چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ

هوم! دخترم دانلود لزوما منظورش دانلود معمولی که می کنی فایل ذخیره می شه رو هاردت نیست!
مثلا صفحه ایندکس وبلاگ من ۱۰۰k حجمش هست. تو هربار که بازش کنی ۱۰۰k دانلود می شه. حالا از کش بخونه و اینارو ولش! یعنی یه مقدار از دانلودت اینجوری می زه کهخب البته خیلی کمه! ۱۰ گیگ واقعا زیاده! مگه خوردیش؟ ۱۰گیگ مال چندوقت بوده اونوخ؟

شیوا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ق.ظ http://www.voroojak.blogfa.com

سلام
شاید اینجوری بشه .
وقتی دانلود می کنی هر روز نشون میده که تو چقدر دانلود کردی. حتی اگه به خودت نشون نده . می تونی از ادمین اونجا بخوای که برات تاریخ و روزهایی که کانکت شدی رو برات بفرسته. ولی اگه اینترنتت وایرلس هست ممکنه که ازت یکی کش رفته باشه.
من یکبار تو ایران همین جور شد و اون گفت که دانلود کردی و از این اراجیف منم گفتمک وقتی می گم نکردم یعنی نکردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد