"سکوت آغاز ناتوانی من است

در سرودن نام تو،

هر بار که رد می شوی..."

نظرات 7 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ب.ظ http://azad313blogfa.com

....سکوت می تواند بلند ترین فریاد و زیباترین شعر باشد در شرح کسی که واژه ها از توصیفش ناتوانند...

با. یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ

... این است آیین از ما بهتران
...این و بس
...اما نا توانی هرگز

رضا یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ب.ظ

....ما هیچ...ما سکوت؟

رضا یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ب.ظ

....و باز هم انتظار...و بازهم سکوت...

قاف دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ق.ظ

برای من
تو مسبب هیچ گناهی نبوده ای
برای تو اما
اگر من
بنیانگذار ارتکاب گناهی بوده ام
سکوت میکنم
تا چون سرداری فاتح
با گردنی افراشته
بی شتاب
از برابر درماندگی ام بگذری !

منتظر دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ق.ظ http://darpanaheto.blogsky.com

الله
سلام


داشتم نوشته هات رو می خوندم و با خودم می گفتم چرا نوشته هات این جوری ان !! می دونی چه جوری ؟ یه جور که ادم می خواد بره توش و در نیاد ... انگار که هر کلمه اش بی نهایت صدا داره و حرف ... ولی نمی فهمیدم .... هربار که نوشته هات رو می خونم همینه اوضاع ام ... حتی نوشته های کوتاهت ... هم می فهمم و هم می دونم نفهمیدم ... الان داشتم نوشته های اخیرت رو می خوندم که ندیده بودم ...
چهارشنبه 8 اسفند ... نمی گم چی شدم و چی گذشت به من وقتی .... فقط تازه فهمیدم چرا حرفات این شکلی ان ... شایدم نفهمیدم ... ولی دلم می خواست ... کاش می شد بگم چی ... ولی نگم بهتره ...
آخ که دلم پر بود از دنیا و ... حالا که دیگه داره لبریز می شه ...

سکوت شاید ناتوانی باشه در گفتن .... ولی تنها راه فرار هم هست ... وقتی که فقط چشم و دل می تونن پرواز کنن ....


ببخش برای این مزخرفاتی که نوشتم
دوست دارم آروز کنم که همیشه شاد باشی
تو هم همین آرزو رو برای همه بکن

در پناه حق

گروه دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ق.ظ http://dishlame .blogsky.com

داشتم نظرات رو میخوندم
متعجب شدم...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد