ما هیچ/ما نگاه...

 

 under construction

                                                                      

                                                 وریا

 

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ

....وقتی که من...منی که جنگ را تجربه کرده زخم خورده و باز ایستاده ام درختان دو طرف جاده ام تحمل نمی شود فکر می کنی چه می شود کرد؟

رضا چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ب.ظ http://azad313blogfa.com

..برایت نگفته ام فاطمه روزی رفتم دکتر..برای بیماری قلب!گفت این برای سن شما زیاده شما هنوز جوانید...گفتم نه من کودکی و نوجوانی نکرده جوان شدم با انقلاب جوانی نکرده به میان سالی رسیدم با جنگ...الان هم باید بمیرم در پایان پیری..به شناسنامه ام نگاه نکن من خود شناسنامه یک نسلم...و دکتر فقط سر تکان داد...

قاف چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام فاطمه خانم
حالا چرا شاکی میشی؟
منتظربودم ببینم قابل هستیم برای دعوت یا نه؟
ممنون که دلگیر نیستی
از پی نوشت هات هم ممنون همه رو خوندم
راستی من عکس این پستو ندیدم ولی از عنوانش یاد سهراب افتادم
بعدا دوباره سر میزنم

بید مجنون چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:15 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

فاطمه عزیز سلام
ما هیچ ما نگاهت سهراب رو واسه من تداعی میکنه
ولی عکس قابل رویت نیست

موفق باشی

wc چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:45 ب.ظ

کجائی؟
نگرانم
گوشیتم که خاموشه
تو رو خدا یعه خبری بده
نگرنم

آذین چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ب.ظ http://lahhzeh.blogfa.com

اولندش که کامنت مال ذهن خود شماست. هرجای هرجا که بنویسیش٬ صاب اختیارش خودتی دختر خوب.
دومندش که چه خوب که موسیقی داری و اینجوری مشخص و با قاطعیت می گی که واسه هر دوره ی زمانی...
منم دارم اما نه با این قاطعیت!

D چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ

اسم دوست من چرا اینجاست!!!!!
D:

----- چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ

من عکسی نمیبینم ):

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ب.ظ

اون شعر در جواب شعر اون لینک بود ولاغیر!

بید مجنون پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ق.ظ http://from2008.blogsky.com

عالی بود ولی ربطشو به سهراب چی بود ؟

قاف پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ب.ظ

عکس رو دیدم
وبلاگم دیدم خیلی قشنگ بود
دوستای خوبی داری تبریک میگم
منو باش که میخواستم به زور خودمو بین دوستات جا بزنم
گویا تیرم به سنگ خورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد