بی ربط ترین آهنگ
بی ربط ترین تصویر
بی ربط ترین آرزو
همه باهم فقط یه جور مرتبط میشن:
من خوشحالم که تو هستی ئه سرین...
که شیش بهمن یه سال نامعلوم اومدی اینجا و بعد یه روز نا معلوم تر من پیدات کردم...
حتی یادم نمیاد کی و کجا و چه جوری...ولی پیدات کردم و مربوط شدیم به هم...
گیرم هیچوقت و هیچ جا هم با هم اب انار نخورده باشیم...
گیرم با همون 892 کیلومتر فاصله ی کذایی...
ولی هستی...یه جا...یه گوشه....همین نزدیکیا...
هستی و من دوست دارم
هستی و من فکر میکنم به زنگوله های تو آسمون که حالا یکیشون به اسم توست
و وقتی نیگا میکنم بهش خنده ام میگیره همش و فکر میکنم به صورتت
که هیچوقت ندیدمش
و ریسه رفتن تو و جیغ کشیدن خودم و لبخند آروم و متین الهام و نگاه سنگین و مهربون نعیمه و...
امروز شیش بهمنه...
و من فکر میکنم به مینیمم اندیکاسیون اومدن تو؛
"لبخند محوی که میاد روی صورتم وقتی به روزی که میبینمت فکر میکنم"...
تولدت مبارک دختره
تولدت مبارک
نظرات 1 + ارسال نظر
ئه سرین شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ق.ظ

مرسی فاطمه
همون بی ربط هاست که دوستشون دارم
ممنون که اینقدر مهربونی
باشی دختر جون
خوب باشی
دوست باشی
و شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد