همه ی آسمان مال شما

ماه را بدهید به من...

تقاضای زیادیست آخر؟

نظرات 7 + ارسال نظر
نیره پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ق.ظ

آسمان ...
زمین ...
ماه ...
ستاره ها ...
همه از تو باد ...
دستهایت را به من بده ...
تا با تو بچرخم ...
تا با تو پرواز کنم ...
آخر می دانی ، دیر گاهی است بالهایم گم شده اند...
دیرگاهی است ...
...
بال میخواهم ... بال...
دلم هوای پرواز دارد ...
هوای هوایت را کرده دلم ...

فاطمه پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 ق.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
آسمونو که سند شش دانگشو زدن به نامم حتما ماهشو میدم به شما [چشمک]
یا علی

wc پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ب.ظ

اسمم نیست تو پیوندهات!
حذفم کردی به سلامتی

قاف پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ

حاضری معشوقت را به کس دیگری بدهی ؟
حاضری آنرا با کسی شریک باشی؟
آسمان که چیزی ندارد آن مال تو باشد و ماه مال من!
معامله خوبی است نه ؟

ئه سرین جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ

اگه قول بدی از آسمون نکنی بذاری جیبت باشه! می دونی که؟ میخ آسمونه!‌ اگه بکنی آسمون میفته رو سر همه!

من و هیچ جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ق.ظ http://www.me-and-nothing.mihanblog.com

سلام

بذار فکر کنم
.
.
.
.
.
.
.
آره فکر کنم معامله بدی نبشه...آسمون بدون ماه هم میتونه قشنگ باشه اما ماه بدون آسمون نه...ماه بدون آسمون کجا میخواد خودنمایی کنه؟؟

بی . جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد