همه چیم به فردا گره خورده...

همه چیز زندگیم...

الان فقط منتظرم...مث سنگ شدم...فقط منتظرم

کاش فردا...

فقط منتظرم

همین

 

نظرات 6 + ارسال نظر
توحید سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 ق.ظ http://niid.blogsky.com

کاش فردا چی؟ امیدوارم اتفاق فردا برای تو خوشایند باشه

ئه سرین چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ

ایشالله که به خیر بوده امروز

سارا خانم پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ب.ظ http://biriaaa.blogsky.com/

سلام رفیق
امیدوارم کارهات مرتب باشه
معذرت میخوام دیر سر زدم

نیره یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام عزیزم
من آپم و منتظر حضورت
یا علی

ایرانی ـــــــــــــــــــــــــ یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ http://parsman.blogfa.com

سلام
و تامل باید
...
یا حق

سرخ جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.sorkh.blogsky.com

سلام دختر عمو گلم. ممنونم که افتخار دادی و منو لینک کردی. ما شیعه ها چیزی رو داریم و گنجی رو خدا پیش ما گذاشته که باعثه حسادت دیگران شده. امیدوارم تونسته باشم برات مفید باشم.
منم خودم خیلی اهل بحث کردن نیستم اما وقتی دشمنان ما دارن اینجور شبهه ایجاد می کنند تنها کار و کوچکترین کاری که ما می تونیم انجام بدیم همینه .
جالبه بدونی چند هفته پیش یکی از فرانسه اومده بود ایران و من می شناختمش. اصلا فارسی بلد نبود. ولی به حدی با سند و مدرک از حقانیت شیعه صحبت می کرد که من لذت بردم.
ازش پرسیدم اینهمه اطلاعات رو از کجا داری . گفت مطالعه توی کتاب ها و توی سایتها . و اون بود که سایت الشیعه که به ۳۰ زبان دنیا هست رو به من معرفی کرد. (لینک الشیعه تو وبلاگم توی لینک های روزانه هست) . ما شیعه ها تنها با مطالعه و بالا بردن اطلاعاتمون می تونیم به حیات اجتماعی خودمون ادامه بدیم. بله منم موافق وحدت هستم . اما چرا برای وحدت ما که حقانیت داریم باید خودمون رو به اونها نزدیک کنیم. ؟ مگر شیعه وحدت امت رسول الله رو از بین برده ؟ مگر همون خلفای غاصب نبودند که زمانی که اهل بیت مشغول تدفین رسول الله بودند در حال توطئه کردن بودند ؟
بله وحدت . اما وحدت شیعی. باید اونها با ما وحدت داشته باشند . نه ما با اونها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد