مربع کوچک خالی

دروغ بود،سه تا مربع کوچک خالیئ که گذاشتم دروغ بود...

باور نکن...

***

از این بک اسپیس لعنتی بیزارم.

ظرفیتش رو ندارم.

دلم نوشتن با خودکار میخواد،که لااقل دلتو خوش کنی

 به حرفهای زیر خط خطی های ممتد در هم.

اینجا جای بدیه...کلمه ها رو راحت میشه کشت،

بدون کوچیکترین اثر و نشونه ای از قتل عام!

همه اش تقصیر این بک اسپیس لعنتی است،

و حس جنون آمیز من برای خود سانسوری...

گفتم که ظرفیتش را ندارم...

هیچ مربع کوچک خالی در کار نیست.

همه اش سه نقطه...

همه اش فقط یک حرف؛

کسی به فکر گلها نیست...

همین و دیگر هیچ!

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سبک وزن چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ب.ظ http://sabokvazn.persianblog.com

من وقتی رو کاغذ می نویسم یکجوری خط می زنم که زیرشو اصلا نمی تونم بخونم...خاطره یک سانسور برای من یک خط خطی احمقانه است ولی بک اسپیس این بزدلی منو پوشش میده...من بک اسپیس و دوست دارم یک پوشش قوی است مثل حجاب برتر!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد