برای آناهیتا و فرجام عزیز

یه جورایی همه چی از یه فیلترینگ مسخره شروع شد.

اصولا اینکه چرا من که تقریبا ۴ ساله شب هامو با وبگردی صبح میکنم

تا حالا هوس نوشتن نکردم قصه ای داره که به وقتش حتمآ تعریف میکنم.

اما اینکه چطور شد که بالاخره این روزه ی سکوت رو افطار کردم مطلقا به خاطر

آنا و فرجام عزیزمه. راستش پریروز وقتی خواستم یه سری به باغ آلوچه بزنم دیدم

انگار این دفعه بختک فیلتر افتاده رو سینه ی باغ و...

و این به معنی شکستن بغض بود برای من و شروع دوباره،که جریان سیال اشک،

آشکارا خبر از ساری بودن زندگی تو وجود آدم میده...

بعد سالها باور کردم که من هنوز زنده ام.

مدتها بود که نمی نوشتم،که بهانه ای نداشتم برای نوشتن.

خسته بودم و بی تفاوت و بی تفاوتی پایان همه ی احساسها و اندیشه هاست.

آدم وقتی بی تفاوت میشه که مرده باشه و من چیزی حدود سه سال بود که انگار

ژمرده بودم.شاید این سه سال شلوغ ترین سالهای عمرم بود،اصلاشاید بیشتر از

همیشه راه میرفتم،میخوندم،حرف میزدم،کار میکردم و...

اما مطمئنم حتی برای یک لحظه هم فکر نکردم.که میخواستم فقط فراموش کنم.

ذهنم اونقدر شلوغ بود و پر هیاهو که عادت کردم به بلند بلند حرف زدن و این یعنی

اضمحلال سکوت و وقتی سکوت رو گم کردی خوب لابد لاجرم در هیاهو هم گم

میشی و یه گم شده هیچوقت فرصتی نداره برای فکر کردن.

پریروز صبح انگار دوباره یادم اومد که من هنوز زنده ام

حالا اصلا اینکه من کجای این عالم نشستم و اساسا بودن یا نبودنم چه توفیری

داره تو کائنات بحث دیگه ایست که عجالتا مجالش در این مقال نگنجد!!!

اما گمونم زندگی کردن لذتش به مراتب بیشتر از زنده بودن باشه و من این

فرصت رو مدیون انا و فرجام عزیزمم و اون بابای فیلترچی که اگه یه جو عقل

به سرش داشت حتما تا حالا درک کرده بود جلوی هر چیزی رو میشه گرفت

الا فکر کردن ادمها و نوشتن خیلی ها نه از سر تفنن که به خاطر واگوی اون

چیزیست که در ذهنشون میگذره و میخوان دیگرانو توی دونستنش شریک کنند،

که اصلا زندگی یعنی رابطه با همنوع و رابطه یعنی تبادل احساس و اندیشه و خاطره ..

بهر حال آنا و فرجام عزیز ممنون.

یادم باشه بخاطر فردای باربد هم که شده

دیگه یادم نره که هنوز نفس میکشم و زنده ام...

باغتون آباد!

راستی سلام...

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سبک وزن پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 ق.ظ http://sabokvazn.persianblog.com

خوش اومدی....

مرسی عزیز.بقول قدیمیا ایشالا دستت سبک باشه سبک وزن جونم!

فرجام جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ق.ظ http://www.aloochehkhanoom.blogspot.com/

یعنی آدم بورکینافاسو هم بره این سبک وزن قبلاً تو صف جا گرفته. بعد میگه تو چرا کشته مرده مراممی! خوش آمدی قورباغه جان به شیرین ترین فضای تلف کردن عمر و عمر خودت و صفحه ات پاینده و تیغ برادران نوسواد سانسور چی از تو دورباد . آمین

k1 جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.k1-online.com/

امیدوارم که روزهای خوبی رو در بلاگستان تجربه کنی.

آلوچه خانوم یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.aloochehkhanoom.blogspot.com/

ای بابا کلی شرمنده شدم چه تحویلی گرفتی ما رو خانوم جان . ببین هنوز فیلتریم ؟ما با من کارت آوا رو چک کردم فیلتر نیستم باهاش . اگه اینقدر فیلترینگش جدیه یه ادرس دیگه باز می کنم هر دو تا جا آپلود می کنم همین روزها ایشالله .

آموزش از راه دور فرهنگ نوین یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.farhangenovin.ir

آموزش از راه دور فرهنگ نوین
--------------------
فرصتی دیگر برای کسب مدارج علمی
با معافیت تحصیلی برای پسران تا سن 24 سالگی
راهنمایی-دبیرستان-کاردانش-پیش دانشگاهی
-------------------------
بازماندگان از تحصیل و سایر علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه فرمایند.
www.farhangenovin.ir
-----------------------
هیچ وقت دیر نیست

ﺍﻗﻴﺎﻧﻮﺱ ارام یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ق.ظ

ﺍﺑﺎﺭﺩﻳﻜﺮ ﻛﻪ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺍﻣﺪ. ﻟﺎﺯﻣﺎﺳﺖ ﻳﻚ ﺷﻴﻠﻨﻚ ﺍﺏ ﻫﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻲ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺩﺍﻍ ﻫﺴﺘﻲ ﻛﻪ ﺍﺣﺘﻴﺎﺝ ﺑﻪ ﺻﺪﻫﺎﻛﺎﻟﻦ ﺍﺏ ﺭﺍﺩﻳﺎﺗﻮﺭ ﺩﺍﺭﻳﺪ.
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ.ﻗﻂﺮ ﻛﻮﺟﻜﻲ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﻱ ﺧﻨﻚ ﺷﺪﻧﺖ.ﺍﺯ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺭﺳﻢ ﻫﺪﻳﻪ ﻗﺒﻮﻝ ﻛﻦ.ﺍﺷﻚ ﺷﻮﻗﻢ ﺭﺍﻧﺜﺎﺭﺕ ﻣﻲ ﻛﻨﻢ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد